martes, 15 de julio de 2008

ΕΛΕΝΑ ΠΑΠΑΡΙΖΟΥ: "Η καρδιά σου πέτρα"/ ELENA PAPARIZOU: "Tu corazón es de piedra"




Η καρδιά σου πέτρα

Στην ψυχή αγκάθι τ' όνειρό μου
Κι η καρδιά σου πέτρα να χτυπώ
Ήθελα να σ' έχω στο πλευρό μου
Σύμμαχο αγάπης κι όχι εχθρό

δες με πως έχω γίνει
τι έχει απομείνει
είμαι ένας άνθρωπος μισός
σιωπή και απουσία
μες στο μυαλό θηρία
είμαι ένας άνθρωπος τρελός
σ' είχα μάθει μόνο εγώ να αγαπώ

Νύχτες
Που 'θελα να δώσεις μα δεν είχες
Πέλαγος να φτιάχνουνε οι πίκρες
Να πεθαίνω για ν' αναστηθώ
Μέρες
Που τα λόγια σκότωναν σα σφαίρες
Στα σεντόνια θύελλες κι αγέρες
Ήσουν χίμαιρα, παράθυρο κλειστό

Να παρακαλάω για το φιλί σου
Κι η καρδιά σου πέτρα να χτυπώ
Σ' έναν Γολγοθά ως το κορμί σου
Καταδίκη να 'χω τον σταυρό


Απο το album "Βρíσκω το λογο να ζω"




TÍTULOS:

01. H ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΠEΤΡΑ

02. ΚΟΙΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ

03. ΠΟΡΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ

04. ΠΟΙΟΣ

05. ΑΓΑΠΗ ΣΑΝ ΛΗΣΤΕΙΑ

06. ΜΑΘΕ ΠΡΩΤΑ Ν'ΑΓΑΠΑΣ

07. ΕΙΣΑΙ Η ΦΩΝΗ

08. ΠΥΡΟΤΕΧΝΗΜΑΤΑ

09. ΔΕΝ ΘΑ'ΜΑΙ ΔΩ

10. PAPELES MOJADOS

11. ΤΟ 'ΧΕΙΣ Ή ΔΕΝ ΤΟ ΄ΧΕΙΣ

12. ΜΗ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΓΙ'ΑΝΤΙΟ

13. ΤΟ ΦΙΛΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ

Wikipedia: Elena Paparizou

No hay comentarios: