domingo, 25 de mayo de 2008

ΕΛΕΝΑ ΠΑΠΑΡΙΖΟΥ: Αν εσύ μ' αγαπάς (entrevista junto a Nana Mouskouri 2007)



Το φεγγάρι βουτάει σ' ασημένια νερά
Μες στο φως με ξυπνάει κι η ζωή ξεκινά
Δε με νοιάζει το χθες
Απ' το πριν στο μετά
με μια σου αναπνοή στο πρώτο σου φιλί
Σε παλάτια ψηλά σ' έχω εγώ βασιλιά
Στα όνειρά μου

Νιώθω πια δυνατή στης ζωής την πηγή
Την ουσία να βρω φτάνει να σ' έχω εδώ
Αγιασμός η βροχή
Διψασμένη μου γη
Θα παλεύω για μας
Αν εσύ μ' αγαπάς

Στους εφτά ουρανούς τα σκαλιά θ' ανεβώ
Με στρατιώτες χρυσούς θησαυρούς να σου βρω
Στη μικρή μου καρδιά
καλοκαίρι ξανά εσύ αν μ' αγαπάς
εσύ αν μ' αγαπάς
Κάνω εγώ προσευχές ό,τι θέλω να θες
Στα όνειρά μου

Νιώθω πια δυνατή στης ζωής την πηγή
Την ουσία να βρω φτάνει να σ' έχω εδώ
Αγιασμός η βροχή
Διψασμένη μου γη
Θα 'ναι η τύχη με μας
Αν εσύ μ' αγαπάς

Παρελθόν συννεφιά
Και φιλιά διάφορα
Ήρθες κι έφερες φως
Ο δικός μου θεός
Αγκαλιά μου εσύ
Ξεκινάει γιορτή
Θα 'ναι η τύχη με μας
Αν εσύ μ' αγαπάς

Νιώθω πια δυνατή στης ζωής την πηγή
Την ουσία να βρω φτάνει να σ' έχω εδώ
Παρελθόν συννεφιά
Και φιλιά διάφορα
Ήρθες κι έφερες φως
Ο δικός μου Θεός
Αγιασμός η βροχή
Διψασμένη μου γη
Θα 'ναι η τύχη με μας
Αν εσύ μ' αγαπάς
Αν εσύ μ' αγαπάς
Αν εσύ μ' αγαπάς
Αν εσύ μ' αγαπάς
Αν εσύ μ' αγαπάς
Αν εσύ μ' αγαπάς...

No hay comentarios: